دانلود کتاب الکترونیکی | راه های دانلود کتاب الکترونیکی

۲۳۰ بازديد
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .
 

چرا دانلود کتاب ؟!

ما راه‌های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان در اختیار داریم، مانند تحصیل، کار، صحبت با دوستان، شرکت در دوره‌ها و سخنرانی‌ها، مسافرت و البته خواندن کتاب! برای هر فرد دوستدار کتاب، خواندن یک کتاب موردعلاقه همراه با یک فنجان چای یا قهوه در وقت آزاد بسیار آرامش‌بخش است. حال علاقه مندان زیادی خواندن کتاب دارد ، بسیاری دوست دارند که از کتاب الکترونیکی استفاده کنند و بسیاری به کتاب های خارجی و دانلود رایگان کتاب های انگلیسی برای آشنایی با سایر فرهنگ ها علاقه دارند .

در سال‌های اخیر، به علت تحریم‌های سیاسی و اقتصادی که به کشور اعمال شد، دسترسی دانشگاه‌های کشور به منابع علمی روزآمد، مانند ساینس دایرکت، اشپرینگر،ieee و دیگر پایگاه‌های منتشرکننده مقالات ISI بسیار محدود گردید. به‌طوری‌که عملاً طیف گسترده‌ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه‌های کشور با مشکل عدم دسترسی به پایگاه‌های علمی مواجه شدند. در این میان، گروه ایران پیپر که متشکل از فارغ‌التحصیلان و هیئات علمی دانشگاه‌های برتر کشور هستند، اقدام به تأسیس سامانه تأمین منابع علمی ایران پیپر در سال 1394 نمودند.از همان ابتدا ایران پیپر با استقبال گسترده جامعه تحصیلات تکمیلی کشور مواجه شد. هم‌اکنون ایران پیپر با 12 دانشگاه بزرگ کشور قرارداد همکاری دارد و دسترسی به خدمات سامانه برای دانشجویان این دانشگاه‌ها، رایگان و بدون محدودیت است. علاوه بر این در این دو سالی که از عمر سامانه می‌گذرد، بیش از دو میلیون دانلود مقاله ISI از سامانه ایران پیپر انجام‌شده است.

روش‌های دانلود مقالات ISI از سامانه ایران پیپر

برای دانلود خودکار مقالات لاتین کافی است لینک یا DOI مقاله را در تب "لینک مقاله، فصل کتاب یا DOI" سامانه ایران پیپر وارد کرده و دکمه بررسی را بزنید. پس از چند ثانیه مقاله به‌صورت خودکار توسط سامانه دانلود می‌شود.


آموزش دانلود کتاب از گوگل بوکس (Google Books) (روش دوم):


1. ابتدا نرم افزار دات نت فریم ورک را نصب کنید.


2. برنامه GBD را دانلود و نصب نمایید.

3. در گوگل بوکس کتاب مورد نظر را جستجو نمایید.


4.برای دانلود، کد کتاب را وارد نرم افزار کنید (کد کتاب در آدرس بار بین علامت = و علامت & است): File >>> Add book >>> Queue


5. بر روی نام کتاب، راست کلیک کنید، سپس بر روی کلمه Start کلیک نمایید تا دانلود شروع شود.


6. بعد از اتمام دانلود، فایل را می توانید به صورت PDF و یا تصویر، استخراج کنید. به این صورت که بر روی نام کتاب، راست کلیک می کنید و با کلیک بر روی کلمه Export یکی از دو فرمت مورد نظر را انتخاب می کنید.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.